My photo
SHIMA
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
WHATSAPP SAYA UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ TEMPAHAN : 017-6872124.

KOLEKSI MAKEUP NIKAH, SANDING & BERTUNANG SEPANJANG BULAN JANUARI - APRIL 2014

Assalammualaikum semua.. Sudah lama saya tak berkesempatan update blog saya ni dengan job2 makeup terbaru dari saya kerana sibuk dgn tempahan makeup, pelamin dan pakej perkahwinan..

 Alhamdulillah permulaan tahun inmakeup nikahi amat baik bg saya kerana saya telah melangkah setapak lagi dlm bidang ni dgn menmyediakan pakej perkahwinan yg lengkap ermasuk pelamin, busana perkahwinan dan katering.. Bagi para pengantin yg masih mencari pakej perkahwinan yg menepati budget anda boleh sms / whatssap saya di 017-6872124

Di sini saya lampirkan sekali job2 makeup dari saya sepanjang bulan Januari hingga April 2014. Nanti saya akan update pula koleksi busana dan pelamin dari kami.. 
Oh ye, jgn lupa like fb page kami untuk latest update dari kami ye :)










Comments

Popular Posts