My photo
SHIMA
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
WHATSAPP SAYA UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ TEMPAHAN : 017-6872124.

simple makeup tutorial

simple makeup @ makeup cincai untuk ibu2 yang busy dan nak cepat mcm saya bila nak keluar jalan2 haha.. yang penting kulit kena nampak glowy dan flawless dan kening kena kemas sikit, saya x suka kening yg terlalu sharp kalau makeup diri sendiri, suka yg nampak natutal je.. ramuan2nya:-
- #burjois air mat foundation ( suka sgt foundation ni sbb bila apply dis jadi macam silky finish x payah pakai bedak dah )
- #maccosmetics deep dark untuk shading / contour ( saya x suka pakai blusher jadi saya contour sikit je bg nampak bronzy sikit )
- kening guna #anastasiabeverlyhills dipbrow
- highlight untuk effect glowy guna #thebalm mary-lou menizer beli online produk the balm dari @chentacosmetics guna sikit je bg kulit nampak glowy and healthy kang berpinar mata orang pandang hahaha
- lipstick guna the balm meet matte hughes warna comitted. 💖💖💖 sangat lipcream ni sbb walaupun dia matte tapi x mengeringkan bibir lg bertambah elok lagi ada haha sbb bila kita pakai pada bibir kita yg tengah kering dan menggelupas pun bibir kita terus jadi elok dan x menggelupas dah. highly reccomended 👍
- eyeshadow saya guna #colourpop warna to-a-t
- maskara maybeline
#muamalaysia #makeupartist #makeupartistmalaysia #naturalmakeup #simplemakeup #thebalmmalaysia #makeupartistkl #muakl #modelmuslimah

Comments

Popular Posts