My photo
SHIMA
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
WHATSAPP SAYA UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ TEMPAHAN : 017-6872124.

Makeup nikah Nora, Ampang

Hai semua pada bakal2 pengantin yang masih mencari mak andam @ makeup artist untuk majlis nikah, sanding atau bertunang, saya sekarang tengah buat promosi tau khas untuk PEMBACA BLOG SAYA SAHAJA

Saya nak bagi diskaun pada 20 orang pengantin terawal.. 20 orang sahaja tau. Untuk makeup nikah atau sanding hanya rm200!! Harga asal sebelum ni rm300 so jimat rm100!! Untuk makeup bertunang pula hanya rm150 sahaja!! Harga asal rm200, jimat rm50!! Murahkan?? Hehe..

Sekarang ni mana nak dapat dah harga makeup murah macam ni kalau nak makeup yang cantik dan berkualiti dari makeup artist yg berpengalaman hehehe lagipun macam saya ni da 8 tahun berkecimpung dalam bidang ni..

So pada sesiapa yang berminat nak grab promosi ni boleh screenshot post ni dan whatsapp saya di 017-6964918.. PROMOSI INI KHAS UNTUK PEMBACA BLOG SAYA SAHAJA! Jadi anda jagngan pelik kalau x nampak saya share promosi ni di fb atau ig saya kerana ini khas untuk PEMBACA BLOG SAYA SAHAJA!! So, jangan tunggu lagi, screenshot post ni dan whatsapp saya sekarang ye.

untuk tempahan atau pertanyaan boleh terus whatsapp 017-6964918 ..

untuk tempahan atau pertanyaan boleh terus whatsapp 017-6964918 ..
.
.
#nofilter #makeupnikah #makeupsanding #makeupbertunang #mua #makeupartist #muaselangor #muaseremban #muakl #makeupartistkl #makeupartistselangor #makeupartistseremban #makeupnatural #muamalaysia #servicemakeup  #makeupbyroshimaroslan #makeupphotoshoot #makeupdinner #modelmuslimah #makeupbertunangmurah #makeuppengantinmurah #makeupnikahmurah #makeupsandingmurah #muataiping #muaperak #makeupartisttaiping #makeupartistperak #muanilai #muaportdickson

Comments

Popular Posts