My photo
SHIMA
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
WHATSAPP SAYA UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ TEMPAHAN : 017-6872124.

Majlis Persandingan Nor Ain,Kg Medan,6 Mac 2011




hai,semua..saya menawarkan khimat solekan dgn harga bermula dgn rm30! murahkan? anda mesti tertanya2 "kenapa murah sgt ni??" hihihi ini adalah kerana saya mahu semua org mampu untuk kelihatan cantik...lagipun ini mmg minat saya sejak dari kecil lg..tp harga rm30 tu utk makeup personal,dinner,konvo,nak gi melaram gi kenduri ke,dating ke,hihi tapi dgn syarat kena dtg rumah saya la di cheras..kalau saya pergi tempat anda harganya rm50,kalau yg dekat2 area cheras tu bleh la saya pertimbangkan harganya..hihi.. berikut adalah senarai harganya :
makeup nikah/sanding/mlm berinai : rm200
makeup bertunang : rm150
makeup dinner,konvo,personal dan lain2 : rm50 (jika di rumah anda) 
rm30 (jika di rumah saya)
makeup photo shoot / modelling : rm50
makeup utk party bertema : rm50-rm100
 harga boleh dirunding..kalau anda ada lg 2 atau 3 org kwn lagi yg nak makeup juga,sy bleh bg diskaun lagi..huhu..so,utk tempahan atau ape2 pertanyaan sila sms saya di 017 6872124 (shima).

Comments

Popular Posts