YOUR PROFESIONAL WEDDING MAKEUP ARTIST

MAKEUP ARTIST PROFESIONAL UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN ANDA. MENAWARKAN SERVIS MAKEUP DAN ANDAMAN UNTUK PELBAGAI ACARA SEPERTI MAJLIS BERTUNANG, NIKAH, SANDING, MALAM BERINAI, DINNER, KONVO, PHOTOSHOOT dll BAGI KAWASAN KUALA LUMPUR, SELANGOR, SEREMBAN, NILAI DAN TAIPING PERAK DENGAN HARGA YANG MURAH DAN MAMPU UNTUK SEMUA..UNTUK SEBARANG TEMPAHAN ATAU PERTANYAAN SILA SMS / WHATSAPP 017-6964918 / 017-6872124 BILA2 SAJA. DAN JANGAN LUPA LIKE FB PAGE DAN INTAGRAM SAYA PADA LINK YANG DIBERI DI SEBELAH KANAN BLOG SAYA.. ( GAMBAR-GAMBAR MAKEUP YG DIPAPARKAN ADALAH GAMBAR ORIGINAL DAN TIDAK DI EDIT )
UNTUK MENDAPATKAN UPDATE TERKINI JOB2 MAKEUP , PELAMIN & PAKEJ PERKAHWINAN / PERTUNANGAN TERKINI DARI SAYA SILA LAWAT FB PAGE SAYA MAKEUP & MAKEOVER BY ROSHIMA ROSLAN

Ahad, 25 November 2012

assalammualaikum dan salam sejahtera.. ada pengumuman sikit.. utk tarikh 22 dan 23 disember 2012 saya free balik dan saya buka semula tarikh tu utk warga2 kl kalau nak buat tempahan..so pada sesiapa yg masih lagi tercari2 mak andam utk tarikh tu boleh pm atau sms sy ye.. :)

2 ulasan :

  1. askm,sy nk tnye..saya dh kawin,sy dn suami nk smbt ulang thn prkahwinan kami..dn kami nk buat pic wedding..tp sy ade 1masalah,sy nie brbadan besar,dn sy teringin nk pakai bj pengantin gaun tampa lengan tgan..tp sy fkir ade ke saiz sy..tp suami sy org nya krus..mcm mane ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. wmslm kak..boleh2..akak boleh tgk kat page fb ni http://www.facebook.com/weddingbridalinmalaysia

      Padam