My photo
SHIMA
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
WHATSAPP SAYA UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ TEMPAHAN : 017-6872124.

PROMOSI MAKEUP NIKAH & SANDING, MURAH!!!

Bismillahhirahmanirrahimm..
Assalammualaikum semua..
Terima kasih sebab sudi melawat blog saya yang tak seberapa ni ☺️.. Ni saya ada sedikit pengumuman untuk bakal2 pengantin diluar sana..
Sekiranya anda bakal melangsungkan perkahwinan dan masih mencari2 makeup artist untuk majlis anda nanti, ini mungkin berita baik untuk anda kerana saya sedang mengadakan promosi untuk makeup nikah + sanding..
Untuk promosi kali ini memang kaw2 punya promosi sebab anda memang takkan dapat lagi harga macam ni diluar sana, lagi2 dari makeup artist yg dah lama macam saya ni dah hampir 8 tahun dalam bidang ni..
Nak tau berapa harganya???
Untuk promosi kali ni saya hanya akan charge HANYA RM400 SAHAJA untuk 2x makeup nikah + sanding .. Saya ulang sekali lagi, HANYA RM400 untuk 2x makeup nikah + sanding ( harga biasa untuk makeup nikah rm300, makeup sanding rm300 ) Jadi, anda boleh kira sendiri berapa banyak anda jimat 😍😍😍
Tak kisah jika majlis nikah dan sanding anda pada hari yang sama atau berlainan harga tetap RM400!
Ok, tempat2 yang saya terima untuk tempahan makeup adalah Kuala Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan dan Perak.. Tapi untuk kawasan luar KL saya akan kenakan tambahan charge transport ye..
Jadi apa tunggu lagi?? Jom tempah sekarang!! Tempahan untuk majlis pada tahun 2018 pun saya dah buka dan alhamdulillah dah ramai yg start booking untuk tahun depan.
So, jangan lepaskan peluang ni ye..
Untuk tempahan boleh terus whatsapp saya di 017-6872124 @ 017-6964918 ( shima )
Pada pengantin2 yang mencari servis makeup yang murah @ budget tapi berkualiti jgn lepaskan peluang ni ye..
Jom hebahkan promosi ni pada saudara mara atau kawan2 yang nak kahwin tu 😍😁

Nak tengok FB page atau IG saya boleh klik link kat tepi blog tu ye πŸ‘‰πŸ‘‰kalau boleh like dan follow lah sekali 😁
Makeup nikah, makeup sanding, makeup bertunang, makeup nikah 2017, makeup sanding 2017, makeup bertunang 2017, makeup jikah murah, makeup sanding murah, makeup bertunang murah, mua kl, mua selangor, mua negeri sembilan, mua perak, makeup artist selangor, makeup artist kl, makeup artist negeri sembilan, makeup artist perak, makeup artist cheras, makeup artist kajang, makeup artist ampang, makeup artist nilai, makeup artist port dickson, makeup artist bangi, makeup artist taiping, makeup artist ipoh, makeup artist murah
Tq semua 😘

Comments

Popular Posts