My photo
SHIMA
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
WHATSAPP SAYA UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ TEMPAHAN : 017-6872124.

PROMOSI PAKEJ MAKEUP NIKAH DAN SANDING MURAH

Promosi!! Promosi!! Berita baik bagi bakal2 pengantin diluar sana, saya sedang mengadakan promosi untuk makeup nikah dan sanding. Jom tempah makeup nikah dan sanding dengan harga hanya rm500 untuk 2x makeup ( nikah dan sanding ). Murahkan?? Sekarang ni susah dah nak dapat makeup dengan harga macam ni, selalunya sekali makeup je dah rm350++… Jadi apa tunggu lagi?? Jom tempah sekarang, insyaallah anda tak kan kecewa kerana saya sudah 7 tahun berkecimpung dlm bidang ni😄
Untuk tempahan makeup bagi majlis nikah, sanding, bertunang atau dinner dengan harga yang murah tapi berkualiti bolehlah whatsapp saya di 017-6964918 / 017-6872124.. Saya merupakan makeup artist bagi kawasan sekitar Kuala Lumpur, Selangor, SerembanNilaiPutrajaya, Taiping Perak dan Kamunting Perak.

Comments